Salam Ukhwah

08 September 2009

Bawak Adik Jumpa Pakar ENT

Assalammualaikum wth,
Aku dah lama nak update blog aku ni...sebab terlalu byk kerja di pejabat yang membuatkan aku x sempat nak update..Hari ni, aku amik EL, coz aku & suami bawa batrisyia jumpa pakar ENT sebab telinganya bernanah disebelah kiri...lps jumpa pakar barulah aku & suami tau puncanya dari selsema...
Alhmdulillah dari penerangan doktor, adik boleh penuh sepenuhnya dlm 3hari...minggu depan..jumpa semula pakar utk perkembangan....
Malam tadi suami ada OT kat tmpt kerja..so lps berbuka puasa terus pi kerja...jadi aku, amir & adik di rumah. mlm tadi punyalah payah ank2 ibu ni nak tidur...adik asyik guling2 ats katil..si abg pula...x mau tidur..coz dah puas tidu siang. Apa lagi..aku bukak lmpu dapur dan tutup lampu depan..baru depa nak buat2 lena..mata aku pulak dah mengantuk sgt....Selagi anak x tidu...selagfi itu aku x boleh lena..bahaya takut anak2 jalan ke dapur sorang2...entah pukul berapa amir lena..coz dia tidur kat tilam bawah..x boleh tidur dgn adik..coz si adik suka kacau abang masa tidur...kesian pula amir.,.pasti nangis bila adik usik....
Wahai ank2ku...dikaulah permata hati ayah & ibu...Semoga menjadi anak yg soleh & solehah...
Aminnn....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails

.::Doa Ibu::.

.::Doa Ibu::.

Perjalanan Penyusuanku

Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Melayari Bahtera Selamanya





Our Little Muslimah Is Born

Coretanku

12 Amalan-amalan Murah Rezeki (1) Aidiladha (2) Aidilfitri (1) Al-Fatihah (1) Al-Quran (1) Amalan Soleh (4) Amir (5) Amir Demam.... (1) AMPAC Kulim (1) Asmaul Husna (1) Award (1) Ayat Motivasi dan Mutiara Kata (1) Baiti Jannati (2) Balik Kampung (1) Batasan Aurat dan Hukum (1) Batrisyia (1) Bengkak susu. (2) Bilal Bin Rabah (1) Bilal Diseksa (1) Bilal Yang Teguh Iman (1) Breastfeeding (2) Candid Anak2ku (3) Contest (4) Coret2 (2) Darussyifa' (1) Demam (3) Didikan Anak (2) Disayangi Suami (1) Distributor Shaklee Kulim. (1) Doa Solat Tahajud (1) Doaku (11) Fadhilat memelihara solat sunat dhuha (1) Fadilat Zikir (3) Family Event (3) Geram (1) Giveaway (12) Hari Lahir (3) Iblis Syaitan (1) Impian (2) Jangkitan Paru-Paru (1) Kangkung Lintah (1) Kejujuran (1) Kelebihan Solat Tahajud. (1) Kerja (3) Kisah Agama (2) Kisah Pedoman (1) KIsah Teladan (2) Kongsi Ilmu (6) Lirik dan makna Qasidah Ya hanana (1) Lirik Pilihan (1) Luahan (23) Luahanku (6) Madu Masad (1) Membuka Kunci Limpahan Rezeki dengan Solat Dhuha (1) Mingguan Yang Cbuk (1) Murah rezeki (1) Mutiara Hati (2) Nama Anak Syaitan (1) Panduan (3) Penawar Kepenatan (1) Pengedar Sah Shaklee Kulim (1) Penyusuan Ketika Puasa (1) Permata Hati (8) Program Tautan Kasih Ikatan Profesional Muslim (1) Puasa2008 (1) Rahsia Al-Quran disebalik Gempa di Sumatera (1) Ramadhan (1) Raya (2) Renungan (1) Resepi Aku (3) Sakit lutut (1) sakit sendi (1) Selawat Burdah (1) Senarai Tentera Badar Al-Kubra (1) Shaklee Distributor Kulim (1) Sharing Info (2) Sheikh Abdul Kadir al-Jailani (1) Solat Dhuha (3) Surah Al-Insyirah (1) SuraH Al-Kautsar (1) tak upload gambar (1) Tazkirah (24) Tinta Lebaran (1) tulang sulbi (1) Uric Asid (1) Zikir (1)